13:12 Хроніки Тарр: Правоохоронці прикордоння: Огляд гри | |
Ніхто не замислювався про наявність Елементів, поки не з'явився Анти-Елемент. Морок (Mirk) - це сутність хаосу, згущеного його форма, яка непередбачувано змінює все, до чого торкається. Істинний антипод всього сущого, що перетворює матерію в антиматерію, життя в смерть, джерело світла в чорну діру. Ніхто не знає, чому Морок з'явився в галактиці тільки зараз, але відомо, що це сутність давніша, ніж сам космос. Коли ще не стався Великий Вибух, і матерія являла собою сингулярність, її оточував все той же Анти-Елемент. А тепер він поступово захоплює галактику, перетворюючи одну систему за іншою в непридатний для якої б то не було життя хаос. Ви - один з Вартових, людей, змінених контактом з мороком. І ваше завдання - боротися з ним, поки це можливо. Граничні Території, місце дії. Яка зав'язка, а? Ідея, мабуть, спокійно обганяє потуги багатьох відомих сценаристів, не тільки в іграх, але і в кінематографі. Монохромна гамма роликів між місіями, добре підібрані голоси в озвучці, щоденники і записи головного героя, що розповідають про багато що і створюють чималу частку атмосфери, якщо ви витратите пару хвилин на їх читання. Це світ, де надія на світле майбутнє вже повністю відсутня, зате є надія протягнути ще десять, сто, тисячу років. До повного знищення. Брифінг. У дії це дуже красиво. " Правоохоронці " - найтиповіший космосим. Ігровий процес, в порівнянні з аналогічними проектами, тут реалізований приблизно на трійку з плюсом, або четвірку з мінусом. Спорядження винищувача в ангарі виконано куди слабкіше багатьох аналогічних проектів, але краще, ніж в тому ж Freelancer . Хоча, розподіл екіпіровки по схематично зображення корпусу виглядало б куди наочніше, ніж вибір з випадаючих списків. Та й статистики в режимі ангара явно не вистачає. Зате завжди є можливість махнути рукою, вийти з гаража в особистий кабінет і почитати записки, базу даних або зайнятися чим-небудь ще. Спілкування, правда, реалізовано в односторонньому порядку і в формі наказів - від начальства до вас, пройтися по кораблю і поспілкуватися не вийде. Перший виліт на місію. Лідер групи спілкується з координатором. А по кому, все-таки стріляємо? Морок на роль мішені для гармат і ракет особливо не підходить, зате підходять його породження. Починаючи з аморфних кораблів-метеоритів, і закінчуючи перекрученими розумними. Самі Правоохоронці, потрапивши під вплив, зуміли зберегти свободу волі, а от багатьом іншим не пощастило. Це не Dead Space , звичайно, але неприємних відкриттів вам треба чимало. Телепатичні здібності Вартових дали свободу для таких ось висловлювань: "Я відчуваю розум пілота, він страждає від неможливості померти". Знищуємо навчальну мету в навчальному бою. З відстані, так як шкоди вона завдає НЕ навчальний.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |