Четвер, 21.11.2024, 09:29
Головна » 2017 » Травень » 2 » Хроніки Тарр: Правоохоронці прикордоння: Огляд гри
13:12
Хроніки Тарр: Правоохоронці прикордоння: Огляд гри

Ніхто не замислювався про наявність Елементів, поки не з'явився Анти-Елемент. Морок (Mirk) - це сутність хаосу, згущеного його форма, яка непередбачувано змінює все, до чого торкається. Істинний антипод всього сущого, що перетворює матерію в антиматерію, життя в смерть, джерело світла в чорну діру. Ніхто не знає, чому Морок з'явився в галактиці тільки зараз, але відомо, що це сутність давніша, ніж сам космос. Коли ще не стався Великий Вибух, і матерія являла собою сингулярність, її оточував все той же Анти-Елемент. А тепер він поступово захоплює галактику, перетворюючи одну систему за іншою в непридатний для якої б то не було життя хаос. Ви - один з Вартових, людей, змінених контактом з мороком. І ваше завдання - боротися з ним, поки це можливо.

Хроніки Тарр: Правоохоронці Прикордоння

Граничні Території, місце дії.

Яка зав'язка, а? Ідея, мабуть, спокійно обганяє потуги багатьох відомих сценаристів, не тільки в іграх, але і в кінематографі. Монохромна гамма роликів між місіями, добре підібрані голоси в озвучці, щоденники і записи головного героя, що розповідають про багато що і створюють чималу частку атмосфери, якщо ви витратите пару хвилин на їх читання. Це світ, де надія на світле майбутнє вже повністю відсутня, зате є надія протягнути ще десять, сто, тисячу років. До повного знищення. 

Епічну картину, правда, неабияк псують недоброзичливі аліени, тобто інші розумні раси. У бійку вони, правда, не лізуть, але коли ваш інструктор на тренувальній базі відкрито заявляє, що він дуже розчарований успішним завершенням занять (в ході яких вас могли по-справжньому вбити) - це вже злегка перебір. А після перекладу на бойовий крейсер вас чекає ще один персонаж, також висловлюється вкрай несхвально про сам факт вашого існування. Що таке? Де хвалена єднання духу перед лицем великої небезпеки? Міжрасові стосунки нагадують швидше мляву гризню з всесвіту X3 , ніж щось інше. Але, як не дивно, атмосферу це абсолютно не руйнує. На нас бурчать? Вони будуть неприємно здивовані успіхами пілота-новачка. Тим більше задоволення від процесу.

Хроніки Тарр: Правоохоронці Прикордоння

Брифінг. У дії це дуже красиво.

Правоохоронці " - найтиповіший космосим. Ігровий процес, в порівнянні з аналогічними проектами, тут реалізований приблизно на трійку з плюсом, або четвірку з мінусом. Спорядження винищувача в ангарі виконано куди слабкіше багатьох аналогічних проектів, але краще, ніж в тому ж Freelancer . Хоча, розподіл екіпіровки по схематично зображення корпусу виглядало б куди наочніше, ніж вибір з випадаючих списків. Та й статистики в режимі ангара явно не вистачає. Зате завжди є можливість махнути рукою, вийти з гаража в особистий кабінет і почитати записки, базу даних або зайнятися чим-небудь ще. Спілкування, правда, реалізовано в односторонньому порядку і в формі наказів - від начальства до вас, пройтися по кораблю і поспілкуватися не вийде. 

Вилетівши з ангара (виключно на місію, ніякої свободи перельотів тут немає), виявляємо себе в красиво розмальованому космосі і за штурвалом дуже звичною конструкції. W і S - управління движком, A і D - обертання навколо своєї осі, інше робиться мишею і ще парою кнопок. Головне нововведення для знайомих з першою частиною - панель управління температурою корабля і пов'язані з цим режими. Охолодивши системи до певної величини, ми входимо в "режим тіні", в якому нас практично не бачать вороги. Зате стрілянина в ефективна хіба що для дезорієнтації противника, один постріл гармати в секунду-дві картину бою практично не змінює. А ось якщо підняти температуру за допомогою активної стрілянини або штучними методами - винищувач переходить в "режим Берсерк", потужність пострілів підвищується, зате щити йдуть в перезавантаження. Одноразова річ, після якої гравець залишається наодинці з нульовою бронею і низьким запасом міцності корпусу.

Хроніки Тарр: Правоохоронці Прикордоння

Перший виліт на місію. Лідер групи спілкується з координатором.

А по кому, все-таки стріляємо? Морок на роль мішені для гармат і ракет особливо не підходить, зате підходять його породження. Починаючи з аморфних кораблів-метеоритів, і закінчуючи перекрученими розумними. Самі Правоохоронці, потрапивши під вплив, зуміли зберегти свободу волі, а от багатьом іншим не пощастило. Це не Dead Space , звичайно, але неприємних відкриттів вам треба чимало. Телепатичні здібності Вартових дали свободу для таких ось висловлювань: "Я відчуваю розум пілота, він страждає від неможливості померти". 

Сюжет тут - ключове слово. Движок страждає деякою задумою, слабо поєднується з визначенням "симулятор". Графіка, часом, дуже темна, що змушує викручувати параметр "гамма". Естетичних задоволень, типу виходу у відкритий космос або автоматичних турелей в задній півсфері, теж не завезли. Так що читаємо, дивимося брифінги, слухаємо напарників і начальство. Такого занурення в атмосферу вмираючої всесвіту у вас не буде ще досить довго.

Хроніки Тарр: Правоохоронці Прикордоння

Знищуємо навчальну мету в навчальному бою. З відстані, так як шкоди вона завдає НЕ навчальний.

***



Гра навряд чи сподобається хардкорним любителям космосімов, які звикли контролювати все, що відбувається на борту. Тут корабель позбувається від перегріву утримуванням однієї клавіші, прямо під час стрілянини. Фанатам Freelancer -подібних ігор також буде спочатку складно, так як легкого ремонту прямо в бою і божевільної легкості маневрування просто немає, а волі і не передбачалося. Так що " Хроніки Тарр " - в основному для шанувальників важких сюжетних ліній з вкрапленнями екшену. На жаль, альтернатив в жанрі космічних симуляторів останнім часом практично немає. 

Плюси: глибоке занурення в атмосферу гри; красивий космос. 
Мінуси: дрібні недоробки; глючне управління.

Переглядів: 1249 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar