Субота, 18.11.2017, 03:38
Головна » 2017 » Травень » 2 » Колапс: Огляд гри
13:14
Колапс: Огляд гри

У 2013 році сталася страшна катастрофа, в результаті якої добра половина Європи перетворилася в таємничу аномальну зону. Люди гинули, зникали, божеволіли, але ніхто нічого не міг вдіяти з тим, що сталося. Ніякі методи для вивчення або зменшення площі катаклізму не діяли. Після того, як в зоні почали з'являтися монстри, влада ухвалила єдине можливе рішення - обнесли "заражену" землю стіною з бронеплитами, мінними полями і встановили по периметру автоматичні кулемети, назвавши кордон "Лінією Смерті". Тим, хто не встиг евакуюватися, довелося змиритися зі своєю долею і новим довічним громадянством. 

Йшов час, люди, що живуть в зоні, почали народжувати дітей, створювати поселення, клани, обирати собі правителів - Лордів. Головний герой Collapse , схожий на Турока (Turok) та інших м'язистих чоловіків, воїн Родан, як раз з місцевої знаті, - син загиблого за дивних обставин Лорда. Родан - ходячий штамп ігрової індустрії. Мало того, що він страждає на амнезію і намагається з'ясувати обставини смерті (а заодно і помститися) батька, так ще і володіє надлюдськими здібностями і з перших кадрів стає ясно, що він повинен врятувати світ. 

Оригінального мало. Так і вся гра. Collapse - творіння, створене з окремих частин хітів різних років. Тут є все. Подобається Devil May Cry , God of War ? Розпишіться. Хочете Gears of War ? Будь ласка, бюджетна версія хіта Epic перед вами. Ах, любите Half-Life 2 ? Ставайте в чергу, починайте розглядати місцеві архітектурні пам'ятки. І, звичайно ж, не забувайте про STALKER . 

Компанія-розробник Creoteam просто скопіювала (не так цинічно і порушивши закон, як творці Limbo of the Lost , зрозуміло) вдалі ідеї іменитих колег. Так, ось так, без мук совісті. І, знаєте що? Ми б їх простили і навіть б похвалили, якби вони зробили це добре. На жаль ...

колапс

Кров б'є, але кінцівки у всіх на місці. Звірств в Collapse немає.

Я від бабусі пішов, я від дідуся пішов

Родан - такий собі Рембо не настільки віддаленого майбутнього, універсальний солдат, здатний на багато що. У нього є великий меч. Відразу ж слід запам'ятати, що використовувати його слід проти ворогів, також озброєних холодною зброєю. А в тих, хто стріляє, потрібно, відповідно, теж стріляти. Це одне з головних правил гри. Якщо ви спробуєте застрелити розлючено біжить на вас горе-самурая, то у вас навряд чи це вийде. Ви, швидше за, ризикуєте отримати кілька разів мечем по лобі і втратити час на зміну зброї. Чи не занадто реалістично, але зате баланс між двома типами бойових дій дотриманий. 

Те, що бойова система недопрацьована, розумієш з перших хвилин гри. Взяти, наприклад, виконання комбо-ударів за допомогою меча. Мало того, що навчитися їм не так то просто. Спробуйте натиснути відразу 6, 7 клавіш в певному порядку, при цьому витримавши кілька часових проміжків. Навряд чи у вас щось вийде. І це далеко не самий складний маневр. Скажімо, в тому ж Devil May Cry і God of War все комбінації виконувалися більше інтуїтивно. Здавалося б, маніакальне заучування залишилося в минулому, разом з файтинг на кшталт Mortal Kombat . Виявляється, ми помилялися. Автори Collapse вирішили повернути нас до витоків. Тільки не врахували вони того, що сучасні геймери навряд чи стануть осягати всі ази їх комбо, ухилень, парирування і інших зависающих блоків. Вони просто будуть натискати одну кнопку (ну, максимум, дві - другу для використання суперздатність героя) і спостерігати за одними і тими ж діями Родана. Хотіли, як краще (розбавити гру глибиною бойової системи), а вийшло, як завжди.

колапс

Битва на тлі зруйнованого міста.

Бойовик класу "С"

Зі стріляниною не краще. Автоматичне наведення на ціль в Collapse відсутня. Тому доводиться, як в старі добрі часи шутерів середини 90-х, цілитися самому. Це можна пробачити для FPS, але перед нами бойовик від третьої особи. І все б було не так погано, якби кулі не чіплялися за невидимі перешкоди і часом не потрапляли в цілі. Особливо чітко це помітно, коли користуєшся снайперською гвинтівкою.

 

При цьому, незважаючи на незручне управління і недообработанную систему битв, грати легко. Тому, що штучний інтелект ворогів знаходиться на дуже низькому рівні. Більш того, настільки тупих супротивників ми не бачили вже давно. Поняття "обороняйся-наступай" для них невідомо. Вороги або біжать на вас, стрімголов, або сидять в укритті і нічого при цьому не роблять. Стрільба з-за рогу це не про Collapse . Залишається тільки підійти впритул і застрелити в обличчя. Бігати вороги вміють виключно по прямій траєкторії, минути ваші кулі не бажають зовсім. 

І при цьому ще перемовляються по рації невпопад. Комічним виглядає ситуація, коли ви поклали добрих три дюжини супротивників, при цьому у вас повна лінійка життєвої енергії, а застряг в стіні ворог кричить по рації: "Він поранений! Оточуємо". До слова, про поповненні життєвої енергії. Щоб підлікуватися, потрібно знаходити аптечки. У Collapse рани автоматично не затягувати. А у всіх нормальних сучасних шутерах (з яких, до слова, черпали натхнення в Creoteam ) це відбувається.

колапс

А це страшний і жахливий бос рівня.

Краса зібралася рятувати світ, але не встигла

пам'яткою Collapse є боси, кожен з яких має унікальний набір атак і певної ахіллесовою п'ятою. Найчастіше, щоб вбити гігантську тварюку, Родан повинен використовувати, як вогнепальна, так і холодну зброю. Так, один з босів раз у раз ставить енергетичний щит, який захищає його від куль. Але не від меча. Тільки слід бути обережним. Підібравшись впритул до монстра, ви ризикуєте гарненько отримати і втратити близько половини життєвої лінійки. Втім, потренувавшись, ви розумієте, що боси тут відрізняються від звичайних ворогів тільки великим запасом здоров'я і більш смертоносними атаками. Вони так само дотримуються стандартного поведінкового патерну, який вивчити дуже просто. 

Зате виглядає гра непогано. І заслуга в цьому зовсім не движка, а дизайнерів і художників, добре попрацювали над локаціями. Симпатичні будівлі, чудове небо, якісні моделі об'єктів (автомобілів, сміттєвих джбанів, статуй та іншого). На головного героя полігонів також не шкодували. До того ж, приємних слів заслуговує анімація (motion capture, як ніяк). При цьому, системні вимоги не високі, і Collapse тягне будь-яка сучасна (нехай навіть low-end) система. Шкода тільки, що красива картинка часом змінюється спогляданням вашого робочого столу. Або, що ще гірше, застигає.

колапс

Я спитав у ясеня…

***

 штамп на штампі сидить і штампом поганяє; глюки; недопрацьована бойова система; одноманітність; низький рівень AI.Мінуси:
 симпатична картинка; динаміка. Плюси:
 

 

Переглядів: 37 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar